Novice
Prebrskajte naše novice.

Spanje je pomemben fiziološki proces in biološka nuja, saj vpliva na naše duševno, telesno in čustveno zdravje. Pomanjkanje spanja in slaba kakovost spanja kratkoročno vplivata na pomanjkanje energije, zmanjšano pozornost in koncentracijo, slabšo delovno učinkovitost in slabše odzivanje v prometu. Dolgoročno pa lahko povzročita resne zdravstvene težave, kot so debelost, povišana raven krvnega sladkorja, oslabljen imunski sistem in celo nekatere vrste rakavih obolenj.

Da bi razvili zdrave spalne navade, je potrebno dosledno upoštevati naslednja preprosta pravila:

  1. Držite se urnika spanja. K počitku ležite in vstajajte vsak dan ob istem času, tudi med vikendi. Na ta način boste telesu pomagali naravnati notranjo uro, kar vam bo omogočilo, da boste lahko zaspali in spali celo noč.
  2. Poskrbite za sprostitveni ritual pred spanjem. Z mirno aktivnostjo, ki jo izvajate pri nežni svetlobi, boste vzpostavili ločnico med časom za spanje in aktivnostmi, ki  vas vznemirjajo (lahko tudi v pozitivnem smislu), povzročajo stres ali anksioznost in zaradi katerih težje zaspite, nimate globokega spanca ali se celo prebujate.
  3. Če imate težave s spanjem, se izogibajte dnevnemu dremežu, še posebej v popoldanskem času. Dnevni počitek vam sicer omogoča, da se »prebijete« čez dan, a če zvečer le s težavo zaspite, potem se odrecite še tako kratkem dremežu.  
  4. Poskrbite za vsakodnevno telesno aktivnost. Najboljša je aktivna vadba, a tudi mirnejše oblike telesne aktivnosti kot je sprehod, so boljše kot nič. Vadite v katerem koli delu dneva, le na račun spanja ne (vadba pozno zvečer).
  5. Naj vaša spalnica kliče k počitku. Oblikujte spalno okolje, ki vam bo nudilo pogoje za dober spanec. Temperatura naj bo nižja – med 15,5°C in 19,5°C. Poskrbite za mir, tišino in temo v prostoru: po potrebi uporabljajte spalna očala in ušesne čepke.
  6. Naj bo ležišče udobno. Poskrbite, da bosta vzmetnica in blazina udobni, da vas podpirata. Če ste nagnjeni k alergijam, poskrbite tudi za to, da v sobi ne bo kakršnih koli alergenov, ki bi vplivali na kakovost spanca.

Če trpite za kroničnim pomanjkanjem spanja, si lahko učinkovito in na povsem naraven način pomagate s terapevtsko odejo DENAS, s katero si boste krepili imunski sistem, odpravljali vsakodnevni stres, se izjemno hitro regenerirali po treningih, pospešili rehabilitacijo po poškodbah in si pomagali pri zdravljenju najrazličnejših bolezni.

Spletna stran uporablja piškotke s pomočjo katerih izboljšuje vašo uporabniško izkušnjo, analizira promet ter omogoča uporabo vtičnikov družbenih medijev.

Z nadaljno uporabo se strinjate k uporabi piškotkov. O piškotkih

Se strinjam
Spletna stran zdravinpika.si uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. O uporabi piškotkov so uporabniki obveščeni ob prvem obisku spletnih strani, za uporabo določenih piškotkov pa prosimo uporabnika za njegovo privolitev.
 
Piškotki niso nič novega, vsi obiskovalci spletnih strani imamo na svojih računalnikih, tablicah, mobitelih shranjenih že veliko piškotkov z različnih spletnih strani. Novo je zgolj to, da z novo zakonodajo (ZEKom-1) prihaja do sprememb glede obveščanja oz. soglašanja obiskovalcev z njihovo uporabo.
 

Kaj so piškotki?

So male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
 

Seznam uporabljenih piškotkov

sejni    |   sejni piškotek
PREF   |   googlov vtičnik statistike
NID   |   googlov vtičnik statistike
 

Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Onemogočenje piškotkov

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.

Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

 

Če  piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.